STOR KÄRLEK I LITEN MÄNNISKA

halv åtta imorse hade det fortfarande inte tassat ut två fötter än.
då ligger man bara i sängen och väntar på att liten Nova ska vakna.
en morgon i lugn och ro är den bästa kvalitetstiden med henne.
nu är hon på äventyr med Lina, picknick på stranden och tittar båtar.
saknar henne, men som hon själv hade sagt "homme trax"

där händer så mycket i hennes lilla huvud nu,
mycket trygghet och mycket närhet är grundstenarna nu.
men vem klagar över att behöva krama sitt barn?
jag hoppas min förbannade ångest och oro inte smittar av sig.
liten Nova är ju det bästa som jag har just nu!


Kommentarer
Postat av: Bella

Jag kan relatera till dina tankar. Vill inget mer än ge Ludde all trygghet och kärlek i världen! Vi föräldrar gör vårt bästa! Jag följer din blogg dagligen och kan se hur underbar Nova är och det beror ju på att hon har underbara föräldrar som ger henne det hon behöver även de dagarna det känns extra tungt! Kram på dig!

2012-10-03 @ 20:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0