MÄSTERNOVA

idag lyckades vädret bli bra mycket bättre än igår, om än lite blåsigt.
bestämde oss för en promenad idag, jag vaggade iväg med min kära familj.
inom storasyster och barnen, liten tur på Hembygdsparken och hej till Tilda.

igår var det hundra dagar kvar till lillebror kommer, tvåsiffrigt från idag...
imorgon är det dagen vattnet gick med Tilda, vecka 25+6. nu räknar vi dagar.
längtar efter att få ha min lilla bebis i min famn, känna andetag och livet.
lite svårt att njuta vissa dagar, vill bara ha mitt barn i min famn. känna att det går bra.
livet är så skört och det finns inga garantier.
jag vill bara känna hjärtat slå, höra hans andetag, veta att mitt barn lever.
Tilda är med oss, runt oss. och lilla Nova förgyller våra liv.

hon nannar i vagnen och jag bara längtar till jag får krama henne igen.
gå med och se henne leka. leka med henne och se henne njuta av livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0