SKOLA

dagen är präglad av skola, öppna förskolan, förskolan och min skola.
så fort jag gjort vad jag kan med mitt examinationsarbete,
ska jag springa bort till Novas dagis och hämta hem min flicka.
sen ska vi handla - för i eftermiddag kommer Maja och leker.
Novas världens bästa kompis :)

ikväll ska vi båda familjerna ha taco-fredag.
det är väl vad man kan kalla kvalitet i denna "Nova-helg"
för denna helg ska bara vara Nova för mig och inget annat.
vi ska till Hembygdsparken imorgon - igen. det bästa hon vet!
(ni är alla välkomna att komma med, har redan fått med några)

jag vet inte hur jag ska säga tack till min man, ord känns ynkliga.
men TACK äskade André för den familj vi delar, livet vi delar.
allt fint, all kärlek och allt stöd jag har i dig.
jag älskar dig och kommer fortsätta med det varje sekund, var dag.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilke go fin liten familj ni är. Så sammansvetsade så starka. Ni har gått igenom obarmhärtiga saker som ingen ska behöva göra. Ändå gör ni allt ni kan för att försöka kämpa vidare. Er Goa lilla tösabit lilla Nova så söt hon e som en liten choklad pralin. Snart kommer en liten lillebror och sprider ljus över er vardag åter igen. Barn är som solsken dom kan få den mörkaste himmel att bli blå igen. Önskar verkligen er allt gott nu och det är så snällt av er att vi får följa din fina blogg. Tur du har en go man som jag förstår är ditt allt massa kramar till er från Jessica

2012-09-30 @ 13:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0