LILLA STORA NOVA



hon står helt ensam i en lång kö för att handla
- så vill hon alltid göra för hon växer med var gång hon gör det.
stoltheten som lyser, ni måste uppleva den!
tjejerna som jobbar på Hemmakväll i Ängelholm,
dom är så underbart söta och låter henne alltid handla själv utan problem.

idag stod hon i kö på bergs på Väla,
ja jag visste de var otrevliga sedan innan men här brast mitt hjärta.
de kikar rätt genom henne och ber kunden bakom komma fram.
jag får rycka in och säga att det faktiskt var Novas tur.
"jaha" fick jag till svar med en suck...
kikar konstant över huvudet på henne för att jag ska bekräfta.
fråga ungen själv, annars hade jag inte skickat fram henne.
varför jag tittar är för hennes skull, hennes moraliska stöd.
skäms på er!

men Nova slutade iaf stolt med en chokladboll :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0