TIO DAGAR SENARE

tio dagar med Dukan Attackfas har nu avklarats. igår gav vi oss.
efter nio dagar med enbart protein, slarv med low carb proteinbar visserligen,
klappade vi oss stolta på axeln vid lunch.
vi joinade korv med bröd, tårta, sushi och en brutal påse lösgodis.
och mådde givetvis som förväntat...

det är orättvist att gå på en strikt diet för att bli av med sötsug när man ammar,
men jag biter ihop och känner att jag lyckas.
dricker bra med vatten, mycket med magert protein och inga kolhydrater.
fr.o.m. denna vecka börjar det blandas in grönsaker för mig till balans uppnås.

jag kan kontrollera. jag har makten. fokus.
känns bra.
tränar fortfarande bara magen med efter förlossningsträning.
klen och ont. skyndar långsamt.
om bara det förbannade vädret kunde ge med sig får jag åtminstone röra på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0