HELG

har tappat lite på bloggen i dagarna,
inte för att jag skiter i den eller inte har något att delge för den delen heller.
tänker på farfar, fungerar på mig själv, saknar Tilda, ser Milo, har Nova
- allt i samspel med att jag är själv med barnen om dagarna.
dom förgyller varje sekund var dag, och är mina små stearinljus i allt mörker.
jag har mycket tankar, känslor och funderingar att jag inte benar ut de.
varken det eller har energi till att prioritera tid att printa det i ord.

Nova är så fantastisk! blir bara varmare och varmare i hjärtat för var dag.
för varje ord hon lär, varje siffra hon bemästrar, alla steg, tankar och hyss.
hon älskar sin lillebror så mycket. pysslar och tar om hand.
hon funderar över Tilda - var är hon egentligen?
varför kunde Milo vara ett namn på inget som sedan blev bebis men inte Tilda?
hon älskar att vinka och pussa till graven. hjärtebarn ❤



Kommentarer
Postat av: linn

Så söt o fin hon är Nova o självklart Milo. Ja d va en väldigt bra fråga varför inte Tilda fick vara bebis o leva vidare! Jag läser om resan o sista dagarna o bli lika ledsen o gör ont varje gång. O bilderna gör.mig gråtfärdig. Förstår inte vf just hon skulle bli så sjuk o dålig? O vf inte dom fick igång d genom alla maskiner? Om d ändå inte hade hänt detta. Tilda <3. Ni är så fina o du ha så fina barn återigen. Ta hand om er. Beklagar så innerligt. Mvh linn

2013-01-11 @ 19:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0