DAGENS HÖJDPUNKTER

- vi har tå 'gittor på dagis ida.
- jaså, är där två Birgittor nu?
- aa.
- vem är den andra Birgitta då.
- hon hete 'gitta.

åh fasiken!


gick till förskolan i morse och möter en cyklandes pojke i tioårsåldern.
han var så söt med sitt blonda hår som stack ut under hjälmen
och de stora ögonen med ögonfransar som om det var lösfransar.
- titta fickan cykla, säger Nova och jag förstår att hon trodde det så söt han var.
men då bryter han förtrollningen när han från ingenstans ryter
- jag har fan k*k!

haha, snopet värre...


Kommentarer
Postat av: Mormor Mia o Morfar Göran

Underbart;))

2013-03-06 @ 14:49:07
Postat av: Sara

Kan bara hålla med, så underbart:)

Började läsa din blogg efter att jag läst om er i Aftonbladet och måste bara säga att du är fantastisk och stark som orkar skriva om allt ni varit med om. Jag har gråtit många gånger när jag läst dina inlägg men även fått ett leende på läpparna utav all den kärlek man känner ni har till varandra i er familj.
Har själv en dotter på 17månader och de finns inget större än kärleken till sina barn.

Vill väl egentligen bara skriva till dig och ja säga att du trots en väldigt tuff tid verkar ha en styrka som är enorm.
Hoppas du fortsätter med din blogg även framöver för den berör och får en att uppskatta de man har runt omkring sig.

2013-03-06 @ 20:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0