KVÄLLSMYS

spenderat en heldag i skolan, efter ett samtal.
vi börjar kanske komma någonvart med samtalen, kanske.
men det känns stort och lite skrämmande,
så låter det vara sagt men inte mer så länge.

skolan... tror att en prestation i att faktiskt slutföra,
det kan lätta en del av det pussel som som stressar att få ihop.
känna att jag presterat, att jag klarat, att jag är någon - något.
ett par veckor till nu i höst. bit ihop!
sen är det ett par till hemma med Milo innan jul.
i januari ska han skolas in, min lilla bebis!
och våren, ex-arbete och slutpraktik.
bit ihop - sen är det över!

nu lär sig Nova hur det är att ha en lillebror... 
Emma och lillebror, lite nostalgi faktiskt... 
jag läste Emma-böckerna i mängder när jag var liten.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0