BOWLING



 
vi tog en äventyrsdag i lördags.
jag och Nova började med en busstur till stan,
tanken var att få manikyr men vårt ställe var fullbokat.
så vi hoppade av, shoppade kläder, köpte godis och mötte killarna.
sen gick vi och bowlade. 
 




man kan tro milo på dryga 1,5 år var för liten,
men jag kan säg att detta är det nya familjeintresset.
båda barnen älskade - milo med entusiasm och nova med vinnarskalle.

maken var iväg med grabbarna på fotboll och barrunda på kvällen.
jag och barnen passade på att mysa, titta film och somna ihop.
kvalitet!

igår var en lugn dag. 
Nova var på kalas hos grannen och jag fick fixat naglarna mina.
sen lämnades barnen hos mormor och morfar för bus och övernattning.
 
nu är det bussfärd mot jobb...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0