DET HÄR MED FOKUS

börjar mitt möte med psykologen "det var idag va?"
detta efter att ha missat två samtal i rad innan...
hurra...

fokus...
kanske. men inte på att få saker gjorda.
helt överraskad att jag både satte planeringen,
hade ett bra samtal med handledare från förskolan,
och fick in mitt PM 1 till det kommande examensarbetet idag...

visserligen med många dagars förberedelse och ändå i sista sekund.
men gjort!
en liten sten lossnade från mina axlar.
är så förbannad jävla stressad och slut.
mycket? egentligen inte.
men är så upptagen av att inte just nu att jag "inte" klarar något alls.

nu idag för ett år sedan blev vi inskriva på Barn i Helsingborg.
imorgon skulle domen komma att Tilda fått RS.
än hade vi inga som helst känningar av vad som komma skulle...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0