SÅ VAR DET HELGEN

nu har helgen gått, vilket innebär jobb.
var länge sedan jag jobbade nu så på så sätt så var det briljant.
har dock haft sådan fruktansvärd ångest för att komma tillbaka...

sist jag jobbade var det inbrott.
det hände inget med mig - förutom ren och skär panik.
den skräcken när jag inser att det har brutit sig in någon,
springer ut och allt som omger mig är mörker, hav, skog...
fullkomlig panik!

det kanske inte hände något egentligen,
men den fullkomliga skräcken jag kände gav mig ångest och panik.
men idag på jobbet släppte känslorna som rörde det huset.
så nu kan jag slappna av och gilla mitt arbete igen.

imorgon är det praktik igen.
ligger back en vecka eftersom barnen varit sjuk.
känner lite stress och panik över det,
men jag kan inte ändra faktum och får försöka ta en dag i taget.
när jag väl är klar så är jag klar, med hela utbildningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0