F***K**

stressar ihjäl mig för att få rätt på allt som de begär från skolan.
logistiken är fan inte en självklarhet.
kör fem mil för att mötas av 
"oj, kommunikationsfel, jag trodde det var imorgon"
ja men din dumme sate, imorgon kan inte jag.
för imorgon har jag en jävla praktikdag att tvungen ta igen.
den tryckte jag in i mitt schema eftersom imorgon var ledig,
och idag var en dag jag skulle till Halmstad...
så nu sätter jag mig, efter att ha slösat en hel förmiddag,
i bilen och kör hem fem mil till för ett "kommunikationsfel"
inte vet jag, men hur i helvete kan 4/3 vara ett kommunikationsfel!???
4/3 är för mig en rätt jävla självklar 4 mars - IDAG!!!!

så, avreagerad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0