VÅRT FREDAGSMYS

mina finingar 🌾

alla andra gjorde sin fina,
stressade ivÀg nÄgonstans, handla det sista innan kvÀllen.
jag tÀnkte att jag Àr inte sÀmre...
sĂ„ jag duschade, tog pĂ„ nĂ„t som inte  luktade varken svett eller mjölk.
knatade bort till Hemköp och införskaffade helgens kit.

sill, potatis, jordgubbar, flÀder...
det blev iaf en pÄse godis ocksÄ :)

nu hÀmta jag in min Olle igen.
tycker det Àr sÄ kul att vi fÄr deja vu och kallar honom för milo,
och det fÄr personalen hÀr ocksÄ - 2,5 Är senare :)
dÄ kÀnner man sig hemma!
knöt sjalen idag - snÀlla Sara fick med den hemifrÄn.
van vid lite större barn sÄ den blev lite slapp,
men premiÀrÄket uppskattades kan jag sÀg.
tar vi nÀrheten ett steg lÀngre :)
 
sondning och Kangaroo Mother Care (KMC)
enligt lÀkaren en stor anledning till Olles framsteg


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0