tillbaka med första bloggen :)

bland bajsblöjor och bubbelbad, skolböcker och kräk.
en handfull bäbis och en obeskrivlig mängd kärlek.
- välkommen till min lycka! :)

saknade att blogga, och nej, inte för att fläka ut mitt liv.
möjligen att en miljon bilder kommer att läggas ut,
en hel del tjat om att vara småbarnsförälder,
lite tjat om skolan är fullt möjligt det med
- men framför allt bara en massa dynga om dagens bravader!
...dock kan jag lova att med party-bilder kommer antalet reduceras.

till mångas förvåning, en skaras tvivlel och min egen lycka

=>
livet har en märklig men fantastisk gång! ♥


Kommentarer
Postat av: Victoria Levin

haha, vilka underbara bilder, du kunde inte ha gjort beskrivningen av dig sjælv bættre. saknar dig min ælskade væn.. jag ska verkligen førsøka få tummarna ur røven och komma hem snart.. <3

2010-12-05 @ 11:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0