26+5

idag är jag gången 26 veckor & 5 dagar.
det innebär att det är 13 veckor & 2 dagar kvar.
men andra ord har jag nu gått 2/3 vilket resulterar i att det fattas 1/3.

DELMÅL OCH LÄGESRAPPORT
när jag kom in vad målet att hålla 24h så att bebis hann få cortison till lungorna.
läkarens mål var sen att hålla allt stabilt en vecka, vilket blir tisdag nästa vecka.
...då ska magen ha lugnat sig i så fall och jag kan få lite mer frihet.
nu har bakterievärdena förändrats igen, kroppen reagerar inte på antibiotika.
så nu ska de testa med ett penicillin (kåvepenin) och hålla tummarna.
jag kan väl känna att bebis kan väl åtminstone får vara över kilot när den kommer ut.

vaknade inatt av tre SD som jag fick andas genom, så det blev en spruta bricanyl där.
i morse väcktes jag av en BM med sprutor och provrör i högsta hugg - god morgon?
snart kommer min sambo, dotter och lillasyster och förgyller även denna dag med gott kaffe.
fötterna ligger högt och jag sneglar på russinen jag plockade ur min müsli till Nova.
härliga söndag! ha en trevlig julskyltning människor i Ängelhåla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0