MAKE A DIFFERENCE

vill du kunna göra något? vill du göra skillnad?
kompetensen för nyfödda och framför allt prematura barn växer.
kunskapen blir större i takt med att tiden får, men fortfarande fattas mycket.
listan på vad som kan göras bättre är lång, så vi tar RS som exempel.
en spruta med antikroppar mot RS är över 8000kr - och krävs en per månad.
enbart de mest utsatta barnen ges idag denna spruta för att minska risken för RS.
pengar må kännas futtigt i sammanhanget men nödvändigt tyvärr.

gör skillnad! skänk i Tildas namn eller med Tilda i tanke.
hjälp utvecklingen för kunskapen kring små barn drivas på framåt.
hjälp ett barn, avvara några tio om inte annat. gör något.
hjälp en familj att slippa gå genom en förlust av sitt lilla sköra barn.

SKÄNK TILL LILLA BARNETS FOND
där Tilda redan gjort stor skillnad!
http://www.lillabarnet.se


Kommentarer
Postat av: Anna Hylander

Hej Emma!
Vi känner inte varandra men jag ville skriva ändå. Jag kommer från Ängelholm och vet vem din man är. Jag läste om er i Aftonbladet igår och sedan började jag läsa din blogg. Som jag grät. Jag kan inte ens föreställa mig den smärta som du känner över din dotter och det finns inga ord som kan hjälpa dig på vägen. Jag kan förstå den glädje du känner över dina barn och att de ger dig kraft att gå vidare. Kärleken man känner till sina barn finner inga gränser. Jag tycker du är en fighter som orkar kämpa och du berörde mig mycket när jag läste. Önskar jag kunde veva med ett magiskt spö och ge dig din dotter tillbaka. Livet är jävligt orättvist och grymt!! Jag önskar att du och din familj får ett 2013 fyllt av massa glädje och kärlek, det är ni definitivt värda!! Önskar jag kunde göra något för dig! Varma kramar Anna

2012-12-31 @ 15:30:28
Postat av: Sara

Hej! Jag läste om dig i Aftonbladet och vill uttrycka hur ledsen jag är för er skull. Själv förlorade jag min pojkvän alldeles för tidigt av en plötslig hjärtattack. Jag har sedan dess försökt stötta andra sörjande genom min hemsida sorginfo.se som jag driver ideellt. Syftet med hemsidan är att underlätta för sörjande att hitta hjälp och stöd. Jag har en sektion för bloggar och undrar om det är ok att jag länkar till din blogg därifrån? Varma hälsningar, Sara

2012-12-31 @ 16:14:25
URL: http://sorginfo.se
Postat av: Sara

Hej! Jag läste om dig i Aftonbladet och vill uttrycka hur ledsen jag är för er skull. Själv förlorade jag min pojkvän alldeles för tidigt av en plötslig hjärtattack. Jag har sedan dess försökt stötta andra sörjande genom min hemsida sorginfo.se som jag driver ideellt. Syftet med hemsidan är att underlätta för sörjande att hitta hjälp och stöd. Jag har en sektion för bloggar och undrar om det är ok att jag länkar till din blogg därifrån? Varma hälsningar, Sara

Svar: Beklagar innerligt din sorg! Alla har vi olika sätt att bearbeta och det är ju en fantastisk idé du gör. Tack, självklart får du lov att länka. Lycka till med allt och gott nytt år
Emma Adbro

2012-12-31 @ 16:14:38
URL: http://sorginfo.se
Postat av: Sara

Tack så mycket! Jag har lagt till din blogg nu och hoppas det blev bra, annars är det bara att säga till så ändrar jag. Jag är övertygad om att det du skriver hjälper andra som är i samma situation, så de inte behöver känna sig lika ensam i sorgen och det är något oerhört viktigt! Gott nytt år till dig också! /Sara

2013-01-01 @ 12:44:44
URL: http://sorginfo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0