BRÖSTMJÖLK

hittade en sida med näringsinnehåll för bröstmjölk
så en fråga,
om bröstmjölk har 750kcal/liter mjölk,
innebär det då att jag måste öka min kost med 750kcal ut i tomma intet?
(pumpar väl dryga litern per dygn skulle jag tro...)

ska det sen kosta kalorier att producera mjölken,
då kanske det inte är så konstigt att jag är konstant hungrig...!?

(ja, jag har bekräftelsebehov att det är okej att ha maten som tidsfördriv här)
faktiskt det lite roligt att det är så ingående information om mjölken.
skoj kan man ha som jag har...

för det andra är det fortfarande jävulskt tråkigt att låta en maskin dra i tuttarna.
lilla T vill så gärna tutta och suga.
men smutt, smutt och sen är hon over and out i två timmar.
dock lyckades hon nästan kväva sig själv idag när hon fastnade i en opumpad tutte,
jag fick ammat henne i en kvart och min damer och herrar; det är moderskänslor.

nu ska jag sluta ha TVn på i bakgrunden och få mig en god natts sömn.
ska hämta stora lilla skruttan imorgon och åka på 1årskalas hon Oliver.
sen ska jag få ha hela min familj imorgon natt hos mig på sjukhuset! natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0