DIFFERENT SIZES

Nova vecka 21+6
Tilda vecka 17+4
nu vecka 16+6
 
med Nova startade jag några kilo tyngre, muskulös och vältränad.
första barnet och en välsvarvad mage gjorde att bulan kom sent.
med Tilda var det en vanlig andra barnet mage,
den växte snabbt tidigt men runt vecka 20 taggade det ner och kom i fas.
NU! nu tycker jag att jag vart svullen knappt innan simmarna kommit fram,
och när det lade sig så var bulan redan på plats. och växer gör den!
 
fast som sagt är det mysigt att få känna sig gravid, vet ju inte hur länge det blir :)
och om och när det blir fler kids, så har jag ett mål.
jag ska ha hunnit träna upp mig så mycket att jag kan ha mammabyxorna från Nova.
nu är de på tok för stora så de är utlånade, med betoning på lånade.
för om och när det blir dags nästa gång ska jag ha hunnit svarva till kroppen! :)
(nu pratar vi flertalet år mellan i så fall, faktiskt)
 

Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Världens fina mage på världens fina tös❤❤

2012-07-21 @ 21:53:31
Postat av: Anonym

Fiiiina grod-magen;-)
❤❤❤

2012-07-23 @ 10:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0