SJÄLVKÄNSLA & HYBRIS

att läsa 3,5 år på högskola är nog krävande.
jag har läst, snart, tre av dom under tre graviditeter,
jag hade hade Nova på armen ett år innan förskolan,
jag var inlagd i två månader och jag förlorade mitt barn.
ändå står jag här idag och är klar med alla tidigare kursen,
jag är mer än väl i fas med kursen jag läser idag och har motivation kvar.
jag må ha storhetsvansinne idag, men fan vad jag är bra!
ska samla kraft och klappa mig stolt på axeln
- det kommer nog bli en pedagog och förskollärare av mig trots allt.

...ska bara ta ett års paus sen och bara få vara mamma!


Kommentarer
Postat av: Suz

Otroligt bra gjort. Imponerande. :)

2012-09-18 @ 14:23:03
URL: http://Mrsbuchholtz.blogspot.com
Postat av: tant e

du är helt fantastiskt duktig fina fina vän! att du bara orkar, jag är imponerad! stark, duktigt, flitig och en fantastisk mamma <3

2012-09-18 @ 17:22:47
Postat av: Ellet

Har följt dig länge utan att lämna många spår. Men Shit, jag känner mig glad och upprymd när jag läser dina ord. För tusan att du skall vara stolt. Rid på den känslan så länge du bara kan och all lycka med mage lillebror och livet i allt!!! Kram

2012-09-18 @ 22:23:57
Postat av: Sophie

Go Go Go!!!!
Har aldrig tvivlat, du är född pedagog!

2012-09-18 @ 23:44:57
Postat av: Anna S

Hejja Hejja! Starkt jobbat, jag förstår inte hur man orkar ngt mer än att vara gravid under graviditeten. Så det är starkt!

2012-09-19 @ 19:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0