IDAG FÖR TVÅ ÅR SEDAN

två år... helt sjukt! sjukt ont...

idag för två år sedan vaknade jag intet ont anande... 
idag för två år sedan gick vattnet i v25+6 
och idag för två år sedan var inget sig likt.
men fortfarande i en godtrogen tro...

jag vart chockad när vattnet gick.
dividerade så länge med mig själv om det var kiss eller ej,
att alla började undra vad som hänt.
sen brast det...
chocken kom och tårarna med. men lugnade mig rätt fort.

pappa körde mig till akuten i ilfart där de till sist på förlossningen förstod
"oj, vattnet har ju verkligen gått"
så med strikt sängläge (vi pratar inte ens toabesök)
far jag med ambulans till Lund och vår resa med Tilda tog fart...

sista kortet på magen...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0