ÄNTLIGEN

i morse åkte vi hem. jag och Milo.
vaknade i morse av att ett litet ansikte kom snusandes emot min arm.
en liten näsa borrade sig in och han smackade gott.
jag bara njöt. älskade fina underbara vackra gossebarn. min Milo.

haft överlämning till BVC idag, blir antagligen utskrivning nästa vecka.
bara amningen som han måste orka fullt ut nu.
men än så längs ingen sond sedan igår och planen är inte att sätta heller.

Nova har saknat oss. fick den varmaste av kramar när vi kom hem.
jag älska mamma - sa hon och lade huvudet mot axeln och kramade om.
och Milo har blivit överöst med pussar och kramar. syskonkärlek ❤

http://m.sverigesradio.se/program/index/3117
"Så klarar du smittan" från den 2 januari. del 2 cirka 28 minuter in.




Kommentarer
Postat av: Ditte

Härligt att ni är hemma. Kram 💜

2013-01-03 @ 19:19:26
Postat av: linn

Så fina dom är alla era fina barn <3 skönt att ni e hemma nu

2013-01-03 @ 19:34:50
Postat av: Mamma A

Det värmer mitt mammahjärta att ni är hemma igen, hemma & tillsammans som en familj.

2013-01-03 @ 19:40:28
Postat av: Linda

Fantastiskt att läsa, helt underbart!

2013-01-03 @ 19:41:13
URL: http://lindaolsson81.blogg.se
Postat av: Frida

Vilken fin familj ni är. Tack för att du påminner om hur tacksam man ska vara för sina friska små, ingen självklarhet. Nyttig läsning. Otroligt söta barn och snygg mamma du är. Önskar er allt gott. Ta vara på varandra! Kämpa tillsammans. Ett starkt kärleksfullt förhållande, med ömsesidig respekt övervinner det mesta. Så söt Nova är<3
Frida

2013-01-04 @ 00:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0