PRAKTIK DAG 1 ✔️

jag ska egentligen inte klaga.
glad att få komma tillbaka till min förra praktikplats.
men många minnen - det var där vattnet gick med Tilda.
det var där som jag bröt ihop och fick ta en paus.

men jag trivs. goa ungar och jag bryr mig om dom alla redan.
men det är som en ettåring på inskolning.
jag har som inget filter och tar in alla intryck.
helt slut efter sju timmar bara...
sen prestation på det. denna praktik är avgörande.
jag ska vara redo, klar för att titlera mig som förskollärare. pedagog.
jag ska vara klar att ta hand om människors ädlaste ting.
forma och leda barnen till framtiden och livet.
vågar inte slappna av en sekund...

19 veckor och tre dagar kvar. håll ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0