FRAM MED TUTTARNA

jag kan och jag vill 
alla kan inte, alla vill inte - men jag!
jag respekterar att man väljer att inte ammar sitt barn,
jag känner med er som av någon anledning inte kan men vill. 

men att smutskasta det och göra det fult
- ursäkta?
ligga, göra avkomma, föda, göda och överleva,
sen när är det onaturlig?
när blev det inte det mest basala här i livet?
sitta och ha åsikter och göra det fult, trams!

jag kastar inte ut häng och släng hur som helst,
med respekt för de runt omkring.
men jag ber verkligen inte om ursäkt för att jag ammar mitt barn,
ni vet det mest naturliga och det bästa du kan ge ditt barn.

 
jag ammar stolt

den 1-7 augusti är det world breastfeeding week.
heja oss, ammande mammor :) 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara fram med mjölkmaskinerna skit i vad folk tycker! Både vackra och med en fantastisk funktion!

2015-08-04 @ 21:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0