jadu, man kan inte alltid vara på topp...

satt och kikade genom bilder till min scrap book till Nova,
hittade bland annat webbis bilden - HAHA!
världens minsta svullna lilla Nova, känner knappt igen henne.

en timme eller två på nacken :)


varit ute och gått idag, promenerade ut till vårt lilla radhus.
tar rätt exakt en halvtimme in till stan, inte  fy skam :)
så nu vet ni ungefär det...

fredag, helg, fantastiskt!
hoppas på mysiga kvällar, sköna promenader och min familj!
även en kaffe eller två hos svärföräldrarna ska klämmas in :)

nu ska jag läsa vidare i TRAS-boken så jag har kläm på den,
eftersom vi har praktik om redan en vecka...

puss&kram emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0