Dag 04 – Det här åt jag i dag

ja, det var ju skoj eftersom jag bestämde mig kl10 att skriva.
dagen har ju inte pågått så länge så jag har bara hunnit äta frukost;
A-fil blåbär/hallon (tror jag) med keso och pumpafrön&mandel.
hade tänkt ta mig en kaffe med mjölk snart även...

:) planerna till lunch är Blomkålsgratäng men det är ju inte ätet än.
ikväll ska vi till svärmor, som fyller 54 på måndag, och äta - SURPRISE!

nu ska jag göra klart lill-skruttan och skicka iväg henne på fotboll med sin far.
själv har jag plikten som kallar hemma (städning) och kan tyvärr inte joina...

kommer mer, lite kanske intressant inlägg sen
...men jag måste ju följa min lista! :)
kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0