DAG 06 - Min dag

Dagen har varit, tja...lite givande faktiskt!

Började min morgon med att vakna till fågelsång,
Men av lilla Nova som tyckte sömn helt själv var nog..
Så hon fick komma och mysa med mig en timme innan vi gick upp,
Vilket vi gjorde halv8 när André begav sig till jobb :)

Vi åt, duscha, busa, bytte bajsblöja och nio var det nog.
Nova somna förmiddag och jag åt min frukost
(A-fil, keso och mandel)
Koka mig en megakaffe och satte mig med skolarbete och musiklyssning.

Packa ihop unge och grejer, och lämna Nova hos moster.
Jag begav mig till skolan med Sofia, Charlotte och Cissi.
Hade ett givande seminarium om barndomspsykologi av Sommer.
Lunch, diskussioner och kaffe... Hem, få Nova och handla.

Nu är Kalle&Hanna med magen här och avnjuter Gino's till Rögle.
En stor skål godis ställde även fram men jag har disciplin.
Pimplar lite kaffe till och beger mig till kojs när de gått...

Med andra ord, en vanlig vardag kan man nog säga :)
Dock har dagen gått fort och känts helt okej för att vara måndag!

Natti.



Kommentarer
Postat av: Marielle

låter som jag, disciplin disciplin =)

2011-03-14 @ 22:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0