Dag 08 – Ett ögonblick

one moment, och det frågar man en förälder...
men bortsett ifrån den stund jag fick min dotter i min famn,
så ska jag rota i mitt minne lite! :)

- "har du a lighter?"
- "emilie, vi är i usa"
- "aa, typ"

 


första meningsutbytet med en student på skolan (som inte var svensk).
sommaren som förändrade mitt liv och ligger mig varmast om hjärtat.
(borde kanske fortsätta på engelska så alla är med mig :)

detta ögonblick sammanfattar egentligen hela min sommar så jävla skönt.
jag och emilie fann varandra från sekund ett.
hon virrigare än få och jag som ett släptåg efter.

vi klev av samma plan i Los Angeles sommaren 2005.
jag fastna i immigrationen, jag och en familj araber - hej!
väl på bussen till skolan klickade det och vi slutade nog inte prata.


vi gick på lektioner ihop, vi festa ihop, vi tappa bort oss ihop
- och trots att vi är så usla på att ses så var detta som igår när vi väl ses!

Emilie, tillsammans med Sara, Dani, Niki, Hanna, Dieter, Caroline, Jone, Anlo,
Daniel, Nathalie, Inyeop, Costa, Leisi, Martino, Kevin, och ännu fler därtill...
you were all a part of the summer of my life! ett stort TACK!
en sommar, en era, ett minne och ett gäng fantastiska vänner för livet ♥

  

  
  
  



och allt detta inleder Emilie så satans härligt,
..dagen efter tog vi "the rapist" till "Onion Square"

puss alla härliga individer!
(RIP Anlo)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0