DAG 11 - Mina syskon (igår)

ja, jag sa att jag skulle göra ett tappert försök till bloggen,
dääääärav glesa stunder här och var, man jag pinnar ifatt!

my siblings...Anna&Lina


ANNA Mathilda Isaksson Adbro
min kameraskygga storasyster föddes i Ängelholm den 8 december 1981.
vi delar samma pappa Göran medan hon har en moder vid namn Titti.
bortsett från ett par år som student i Växjö, har hon tillbringat livet i Ängelholm.
idag bor hon i sitt fantasiskt fina, nyrenoverade hus med sambon Kristian
och så givetvis vad som kom att bli Novas lille buskusin; Alfons.
Alfons fick Anna äran att bli mamma till den 1 juli 2008 :)



LINA Mari Adbro
min fisna lillasyster blev jag en stolt storasyster till den 29 december 1990.
henne fick jag dras med hela uppväxten då vi delar barndomshem och föräldrar.
efter ett halvår ute på galen resa som hon åkte iväg på ett år efter studenten,
bor hon idag hemma en liten sväng för att senare flytta till Malmö :)



för att lägga till lite kuriosa måste en liten kärleksförklaring till Lina utbringas.
Anna må vara min kära syster-yster som lärt lillstrumpan krogen och livet :)
...men nu är det så att jag och Lina råkar nog vara självfränder.

dag ut och dag in har vi stått ut med varandra,
men tror inte vi klarar oss utan den andra!
vi må vara som dag&natt, svart&vitt, upp&ner (you got it!)
men ändå finns det ingen på denna jord som känner mig så väl.
som vet vem jag är, vet vad jag går för och tror på mig.
all heder och all kärlek till dig min vandrande kvinna med snus!
självklart val att du skulle bli Novas fantastiske fadder genom livet.


en stor bunt syskonkärlek! e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0