Dag 13 – Den här veckan

jadu - tacka gudarna så är jag ledig från skolan!
vi har denna vecka att skriva klart arbetet - men jag var ju klaaaar! :)

i korta drag ser veckans planer ut;
skriver inte ner dagliga bajsblöjor och alla givna mysstunder med Nova! :)

måndag
promenad, packa, och TVÄTT!!
...skulle till öppna förskolan men fanns inte en chans till det!

tisdag
babysim (som gick toppen!), städa köket i LGH, packa klart,
organisera allt inför flytten onsdag och bankmöte.

onsdag
bankmöte, husköp, flytt och en god kaffe på altanen.

torsdag
baby ledig? isåfall färdigställa LGH, annars lite småpul(l) själv i huset. (haha)

fredag
andré jobbar, jag fixar väl i huset och i LGH

lördag+söndag
vi isolerar oss med penslar, färg, spackel men också städmundering!
LGH ska besiktigas på måndag och vi vill kunna flytta in på övervåningen under helgen.

bilder kommer läggas upp med tiden!
fick dock igång min kamera igen, så det kanske dimper ner lite snart.
...om tid ges...

CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0