ett litet snabbt rabbel, bara för att!

beehee, så bra gick det...
men igår var det söndag och den spenderades precis som den skulle;
men familj och vänner i vår egen takt!

käre herr Svensson började morgonen med att bjuda över
...hela ligan fick frukost serverat samtidigt som Vasaloppet satte spurt!
som sagt, trevligt initiativ och vi förväntar oss fler mornar med sådan service!

sen var det lunch med lill-familjen min och hem.
förutom en liten snabb handling på Maxi hade vi skön hemmadag!
kikade film, packade lite, städa ännu mindre och bara mös!!

idag, åter måndag och en hel vecka utan paps hemma :(
men jag och Nova hade det rätt mysigt i morse med mys i bingen!
nu somnade hon om och jag har uträttat lite skolarbete...
i eftermiddag blir det nog en liten sväng till öppna förskolan om tid inte pressas!

så, kort och enkel status på mitt härliga liv :)
bryr du inte dig så behöver du ju faktiskt inte läsa heller...
nu ska veckans matsedel planeras och motivation skapas (moahaha)

puss, em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0