FITTKASSAN HAR GJORT DET IGEN

anställningskrav:
den mest inkompetente och okänslige människan har störst chans till jobb.
andra plus i kanten är fullkomligt emotionellt efterbliven och utan empati.

det är ju helt jävla sjukt,
det fattas specifik information om varför sjukskrivning skulle vara befogat.
dra ur tummen ur arslet och tänk lite jävla längre än vad näsan räcker
skulle inte sitt barns dödsfall vara anledning nog för att behöva en månads sjukskrivning
- jävla idioter!

och rätta mig om jag har fel...


Kommentarer
Postat av: Anonym

svin!!!!!!

2012-04-24 @ 20:19:23
Postat av: Emma

Finner inga ord!!! Dem är ju sjuka i huvudet på riktigt!!! Återstår att se om jag får någon ersättning pga foglossningen..

2012-04-24 @ 21:17:45
URL: http://linnegarden.blogg.se/
Postat av: Tabita

Vad är det för fel på människorna där!?!?!

2012-04-24 @ 22:42:18
URL: http://blogg.mama.nu/tabita/
Postat av: Tilda

Dem gjorde samma mot mig... Jävla idioter är dem! Finns inte ens ord att beskriva vilka oempatiska människor som lyckats få "jobb" på ett i samma ställe :( usch...

2012-04-24 @ 23:07:36
Postat av: Emma

Förfärligt, hela deras system är åt helvete. Sjukt!

2012-04-25 @ 11:40:06
URL: http://akeroe.blogg.se/
Postat av: Pernilla.R

Blir så arg! Antar att vi kommer få kämpa för samma sak! När det gäller ett barn som dött borde de bara sätta en ok stämpel på förälderns ansökan om sjukpenning. En självklarthet!

2012-04-25 @ 12:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0