FÅGELKVITTER

peppar peppar och ta för helvete i trä - men Nova sover.
kan hennes nattliga promenader och morgonrutiner komma att vara borta nu?
jag är nog den första i så fall att tacka så ödmjukast. jag behöver sömn!

somnade strax innan tio idag, vilket resulterar i en vaken morgon idag.
vill ju gardera mig om lite får för sig att nattvandra och dylikt...
så här ligger jag med skallebank och filosoferar på livets frågor.
jag tyckte Tilda och framför allt Nova kickade runt bra i magen,
men liten mister karate kid i magen lärde mig hur fel man kan ha - pow!

fick världens finaste halsband av min världens bästa make igår.
så nu bär jag med mig ett halsband med min man och mina tre barn.
jättefint ifrån little u. min man han kan och han är bra. tack!
ska fotografera det lite senare när här är lite ljusare i vårt rum...

vaknade till en lång, missad konversation våra mammor emellan.
jag må inte ha känt de så länge eller ses speciellt ofta,
men vi delar en vardag tillsammans på olika håll.
jag litar blint på dom alla och är så glad att Nova får växa upp med deras goa ungar.
tvåårskalasen börjar trilla på nu och det ska bli så underbart!!
vet jag sagt det förr, men kan inte säga det nog, tack för att ni finns!!


Kommentarer
Postat av: Momor Mia o Moffa Göran

Moffas lilla tös;)) ❤❤

2012-08-31 @ 22:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0