EN MAGISK NATT

varför så sentimental?
vad är det som får folk att tro att just denna natten, av 365 per år,
är natten som kan avgöra de nästkommande 365 dagarna?
varför minns man på just denna dagen och tror man vaknar i en ny värld imorgon?
är det en magisk natt?
i så fall önskar jag mig lite lycka och medgång
- måste glömt av att önska det förra nyår för inte fasen blev detta ett så bra år.
kom magi, ber jag dig inte nu måste jag vänta till 31 december innan jag önskar igen.
så idag bestämmer jag också mig - lycka, lugn och ro i själen. kom till mig.


Kommentarer
Postat av: Karin

Hej, här kommer kramar från mig som varit med om samma sak som du fast för många många år sen! Jag såg artikeln i Aftonbladet och vill bara skicka gott nytt år och kramar från mig..jag var 20 år och min son dog i rs han blev 7 månader! Jag dog också men idag är vi en lycklig familj och hans syskon är glada roliga tonåringar! Vi fick 4 barn och den äldsta bor i himlen..hoppas ni får ett jättebra 2013 kram Karin

2012-12-31 @ 17:43:39
Postat av: Linda

Hej på er!!
Det blev som du sa: jag läste på Aftonbladet och såg du hade en blogg, jag ville mest läsa mer... Inte för att vara nyfiken utan för att följa er väg!
Jag blev tagen av ert liv men förundras över hur fantastiska ni är och orkar hålla er uppe på ytan!
Tänker ändå.. Varför en nyår till på sjukhus? Vad är oddsen?
Jag vet inte egentligen varför jag skriver men känner att alla oftast bara läser men lämnar aldrig en kommentar.
Jag har själv barn och kan inte på något sätt förstå det ni går igenom men vill ändå skicka att jag önskar er lycka till. Lider med er att ni får vara där samtidigt glad över att ni är där ni kan ha fina sonen under uppsikt!
Önskar bara han blir bättre så ni kan åka hem och fortsätta leva!!
Många styrke kramar önskar jag er❤

2012-12-31 @ 17:53:01
Postat av: Åsa

Jag hoppas och ber att ni får ett mycket mycket mycket bättre år 2013. Jag ber för att Milo ska bli helt återställd och att ni alla ska må bra.

2012-12-31 @ 21:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0