INNERLIG ÖNSKAN

jag önskar så att jag gick och la mig nu med spänning inför morgondagen.
att jag i flera dagars tid flängt runt för att fixa och planera.
att huset skulle fyllas av glada människor i morgon,
att vi skulle ha paket i mängder och ha en liten ettåring i centrum.
istället är huset tystare och ensammare än någonsin.
här finns ingen liten ettåring. hon ligger under en sten ute i kylan. död.

jag Nova och Milo var och handlade paket till Tilda idag.
hur då?
jag gick bara och funderade på alla leksaker jag såg.
hade Tilda gillat detta? hade Tilda velat leka med det här? om hon levt.
jag vet inte.
jag kan inte svara vad min lilla ettåring gillar mest att leka med.
för hon lever inte.

för ett år sedan drog dom det värkstillande droppet och lät det ske.
om några timmar var det ett år sedan min fina lilla Tilda tog sitt första andetag.
min fina lilla Tilda.


Kommentarer
Postat av: Tilda

<3

2012-12-14 @ 21:39:11
Postat av: Mormor Mia Morfar Göran

Ljuvligt fina lilla Tilda du finns för alltid i våra hjärtan❤❤❤

2012-12-14 @ 21:52:58
Postat av: Teli

Kram♥

2012-12-15 @ 09:28:26
Postat av: Ditte

Kram ❤

2012-12-15 @ 22:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0