SISTA NATTEN

nu får det vara nog.
sista natten, till sista dagen på detta förbannade skitår!
hej 2013!

satt på Neonatal på nyårsafton förra året med ett annat par.
våra barn låg i sina kuvöser bredvid varandra.
vi åt hemlagad trerätters och drack coca cola.
jag och André lovade varandra att äntligen ta ett lugnt år,
vi skulle gifta oss möjligen, annars var det fötterna högt med våra barn.
negativt.
istället blev det motsatsen.

men nu välkomnar jag 2013. kan inte bli värre, då ger jag upp.
i lugn och ro ska vi ge fingret åt 2012, tacka för vår Milo och blicka framåt.
med Tilda i tanke, med Tilda i hjärta ❤


Kommentarer
Postat av: Lina

Hittade din blogg via Aftonbladet. Blev så berörd, har själv legat på neo i tio veckor med våra tvillingar, vår lilla kille hade en jobbig tid i magen utan fostervatten och hade det jobbigt med andningen när han föddes. Vi har nu en hög inhalationer och han lägger en hel del energi bara på att andas men han mår annars bra. Han har fått spruta mot RS för några dagar sen och jag är så innerligt tacksam för det! Jag har också haft sån ångest för att få åka tillbaka och bli inlagd på neo igen:-(. Tack för att du orkade berätta om det ni varit med om och lycka till med lilla Milo!!

2012-12-30 @ 21:50:00
Postat av: syns du inte så finns du inte!

Fin skrivet och hoppas ni får ett underbart 2013

2012-12-30 @ 22:05:11
URL: http://nattstad.se/Maria.Bergstr%C3%B6m
Postat av: Lisas mamma

Jag ber för dig och din familj!

2012-12-30 @ 22:17:16
Postat av: Elisabeth von Prouss

Gott Nytt och Lyckligt år 2013 ska ni ha!!! ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ Kram.

2012-12-30 @ 22:20:58
Postat av: Marit

Hej Familjen, jag är så ledsen,jag gråter, för att ni miste er lilla söta dotter.Kämpa vidare och ta hand om varandra.Jag hoppas att ni blir lyckliga tillsammans,för alltid.Gott Nytt År/ Marit

2012-12-30 @ 22:36:35
Postat av: Anonym

Jag ber för dig och din familj och din fina ängel i himlen. Blev väldigt berörd av eran berättelse. Hitta din blogg via Aftonbladet. Styrke kramar till dig och din familj. Och ett gott nytt år.

2012-12-30 @ 22:41:54
Postat av: ettheltnyttliv - mamma till maja o lillebror i magen

Beklagar sorgen! Alla tankar går till er denna kväll! Ska ta till vara på era råd om att inte ge mig ut i folksamlingar när sonen fötts. Önskar er ett bättre år, 2013.

2012-12-30 @ 22:42:44
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se
Postat av: ettheltnyttliv - mamma till maja o lillebror i magen

Beklagar sorgen! Alla tankar går till er denna kväll! Ska ta till vara på era råd om att inte ge mig ut i folksamlingar när sonen fötts. Önskar er ett bättre år, 2013.

2012-12-30 @ 22:47:38
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se
Postat av: 2barns mamma

Blev också så berörd av artikeln i Aftonbladet... Min son som nu är 2år hade båda krupp och sen RS lite senare som bebis. Jag önskar er all styrka inför det kommande året! KRAM från NY

2012-12-30 @ 22:50:53
Postat av: 2barns mamma

Blev också så berörd av artikeln i Aftonbladet... Min son som nu är 2år hade båda krupp och sen RS lite senare som bebis. Jag önskar er all styrka inför det kommande året! KRAM från NY

2012-12-30 @ 22:51:26
Postat av: Anonym

Hej

läste om er stora förlust just nu på aftonbladet. Jag känner inte er men jag ville ändå skänka lite kärlek genom cyberrymden <3

Med vänlig hälsning Anki

2012-12-30 @ 23:13:56
Postat av: M

Antar att det blir besöksstorm här efter publisering i Aftonbladet. Har läst lite om ert liv och jag blir sååå berörd. Önskar er all lycka!

2012-12-30 @ 23:22:27
Postat av: Linn

Jag beklagar verkligen allt som ni har fått vara med om. Jag grät när jag läste aftonbladet igår och kunde inte sluta gråta. Jag blev så berörd av allt. Lilla söta TILDA. sånt ska inte få hända och ingen ska behöva uppleva d som ni har gjort.

Lycka till med Milo i alla fall och önskar er verkligen all LYCKA nu.

Gott nytt år/ Linn

2012-12-31 @ 13:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0