DET GICK SÅDÄR...

...detta med mina kära uppdateringar.

varit fullt upp med diverse hemma - känns som om tiden rinner ur mina händer.
ändå åstadkommer jag inget mer än en massa tankning av kärlek.
vi har spenderat fyra dygn hemma med konstant kvalitetstid med familjen.

går fantastiskt bra hemma!
spenderade morgonen med Tilda i knät och Nova bredvid mig i sängen.
Nova petade och klappade så fint på sin lilla knorrande syster!

ligger åter i en sjukhussäng nu tillsammans med Andre och T på Neo.
Nova spenderar morfars födelsedag tillsammans med honom och mormor.
lilla T har haft ögonkontroll idag och kräver övernattning till vecka 37.
de kikar alla barn jämna till v40 mellanrum som är födda innan v31.
det är för att ha koll så att blodkärlen växer till sig normalt, vilka de gör än så länge.

känns märkligt att vara tillbaka här på Neo.
bubblan som infann sig förut har nu spruckit och finns inte runt mig.
känner mig inte längre som en del av inventarierna här, men ändå hemma.
lite som känslan när man flyttat hemifrån och kommer hem igen.
man bor inte här, men det sitter ändå i ryggraden hur det fungerar och man känner sig hemma.

märkligt...men nu ska vi sova och imorgon återvända hem :)
...påminn mig att skriva en liten uppsats om hemvård och besök som nyckelord.
god natt alla fina och trogna följeslagare!! puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0