TÄND ETT LJUS

jag trodde att jag upplevt och gått genom sorg.
detta är inte av denna värld.

sitter och stirrar på begravningspapprena.
vem kom på att detta skulle vara okej?
kista, ceremoni, gravsten...
orden träffar mig i en diffus dimma.
vad hände?

tårarna rinner i ren förvirring. tomhet.
inget i hela världen kan ge mig tillbaka mitt barn. min bebis.

överväldigad över det stöd vi får och den sorgen vi delar.
nu om någon gång behöver vi våra nära och kära med oss.
sörj med oss, finns för oss, tänk på oss.

tänd ett ljus får vår vackraste ängel.
och vi ber er, era tankar och stöd räcker länge och väl för oss.
varje liten krona som kan komma att bli skrammel,
skänk det i Tildas namn! hjälp en annan familj att slippa denna sorg.

min vackra vackra fina lilla änglatös!
mamma älskar sin Tilda och saknar dig av allt min kropp är värd och lite till.


Kommentarer
Postat av: tindra med familj

Vi har nu tänt ett ljus för tilda. hoppas hpn har de bra . vi tänker på er varje minut inte rättvisst att ni ska behöva vara utan er underbart fina flicka. många styrkekramar från oss till er

2012-02-29 @ 11:12:40
Postat av: Anita Hemborg

Tänder ett ljus och tänker på er i er djupa sorg.....ger all min kärlek till dig och din familj / Kram Anita

2012-02-29 @ 11:25:00
Postat av: Anonym

Tänker på er lilla familj! Tänder ett ljus för Tilda. Kram

2012-02-29 @ 11:49:27
Postat av: Janni - Mamma till Emilia ♥

Tänder ett ljus för er och tårarna bara rinner ner för kinderna, jag sörjer med er och skickar tusen med kramar och tankar till er <3 Vila i frid älskade lilla lilla Tilda..

2012-02-29 @ 12:19:32
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tänder ett ljus för Er...Finner inga ord i detta!! Kramar Lotta ( Lina o Saras mamma)

2012-02-29 @ 13:28:34
Postat av: carro <3

Ååh mitt hjärta, va d värker för er. Kan inte sluta gråta nu. Omänskligt detta ni fått/kommer få gå igenom. :-(

2012-02-29 @ 13:32:42
URL: http://novaochnellysmamma.blogspot.com/
Postat av: janet

Många styrkekramar till er!Ljuset brinner för evigt!

2012-02-29 @ 13:33:25
Postat av: Ditte

Tänder ett ljus för er älskade Tilda❤ Kram ❤

2012-02-29 @ 13:47:55
Postat av: Tanja

Finns här för dig om du behöver ngt ! Livet är bra orättvist ... Tårarna rinner & det gör ont i hjärtat när jag tänker på vad ni måste gå igenom ! All kärlek till er <3

2012-02-29 @ 14:07:30
URL: http://tanjaforslund.blogg.se/
Postat av: Sofie

Känner inte er, men det är helt omöjligt att inte känna sorg för er.

Så himla orättvist!!!!

Jag tänder ett ljus gör er lilla flicka och skickar en styrkekram till er.

~Sofie~

2012-02-29 @ 14:23:56
URL: http://viperssons.webblogg.se/
Postat av: Lina

Alla tankar finns hos er i nuet och för alltid!! All kärlek till er styrkekramar

2012-02-29 @ 14:52:13
URL: http://linachristinepyttebeck.blogg.se/
Postat av: Jenny k

Ååå mitt hjärta går sönder när jag tänker på er! Känner er inte alls men det känns som om hela Ängelholm har hållt tummarna för er de sista dagarna. Ni finns i allas tankar.....beklagar er sorg. Kram Jenny

2012-02-29 @ 14:55:33
Postat av: Tilda

Tänder ljus för lilla Tilda & alla små änglabarn <3 Känner igen mig så mkt i det ni går igenom nu... Sorgen av ett barn går inte att jämföra med något annat. Som att allt är utom ens kontroll och man omges av ett stort vakuum.



Man kan stundvis undra om det verkligen har hänt, hur blev det såhär och den oändliga frågan varför.. Det känns långt bort nu, men det blir bättre, lättare med tiden. Tilda kommer alltid finnas med er i tankar o själ <3 Ta hand om varandra.. Vi tänker på er varje dag. Kram <3

2012-02-29 @ 15:00:11
Postat av: BrittMarie

Emma! Jag följer din kamp på din blogg! Jag känner så starkt för er och er förtvivlade sorg! Finns inga ord för detta - men tårarna kommer! BrittMarie

2012-02-29 @ 15:02:51
Postat av: Emma Hemborg

Finns inte nog med ord man kan säga eller tårar som kan rinna. Vi tänker på er jätte mycket. Hon var en liten ängel och kommer alltid vara det. Många kramar från mig och min familj

2012-02-29 @ 16:37:33
Postat av: Anonym

Jag lovar att er fina Tilda har det bra, min mamma tar hand om henne åt er tills ni ses igen! Det är jag säker på!! Värme & styrka till er!

2012-02-29 @ 17:14:27
Postat av: ellenojag

Tänder ett ljus här ikväll med <3

tårararna har runnit flera gånger här...styrkekramar

2012-02-29 @ 18:00:01
URL: http://ellenojag.blogspot.co
Postat av: martina jõnsson

Hej Emma

Har inte träffat er på länge. Men ändå e släkt med André. Alla våra tankar går till er och vi vill finnas för er i er sorg. Alla styrke kramar och tankar till er.

Andres farfar hälsar skickar styrka till er.

Vill bara ni ska veta vi finns här.

Kramar om er båda

2012-02-29 @ 18:46:52
Postat av: Anonym

Känner er inte, men vet vem är du är.

Har följt din blogg den senaste tiden

och även läst bakåt om allt som ni har

gått genom. Det kan inte lämna någon

oberörd, några ögon torra.

Det finns inte ord som kan beskriva vad

ni går genom.



Ni finns i mina tankar hela tiden

och många tårar rinner för er.



Tänder ett ljus för er och er lilla Tilda,

ni kommer alla att finnas i mina böner ikväll.



The world may never notice

if a Snowdrop doesn't bloom

or even pause to wonder

if the petals fall to soon.

But every life that ever forms

or ever comes to be

Touches the world in some small way

for all eternity.



By an unknown author

2012-02-29 @ 20:09:20
Postat av: M

Har tänt ett ljus för er lilla ängel. Känner inte er men känner så stort deltagande i er sorg.



Krama er lilla nova.



2012-02-29 @ 20:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0