NEONATAL

som huvudpersoner i Tildas liv finns Neopersonalen i Helsingborg.
jag tror inte att en enda Neofamilj tycker illa om Neonatal som avdelning.
framför allt inte vi, efter en underbar tid där så som vi fick.

med Eva Li (Lindahl) i spetsen har vi bara Neo att tacka.
TACK för att våra korta tid tillsammans med Tilda var på Neo i HBG
och för att den tiden må vara kort, men fantastisk var den.
vi minns den med värme och vi minns den med glädje.
att ha tre av de närmsta därifrån i raden bredvid mig på begravningen,
det gav mig kraft och styrka att orka det fina farväl vi fick ta.

hjärtan av guld har ni, ni fina personal.
tack vare er har vi en fin tid att minnas tillsammans med Tilda.
ni kommer alltid vara vår familj tillsammans med Tilda.
vår fina lilla, lilla tös.

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Tänker på er ofta lilla fina familjen. Tack för att vi fick vara med. Följer er här då och då.

2012-03-29 @ 23:03:52
Postat av: Eva Li

Tårarna trillar, om jag ändå kunde ge er Tilda tillbaka. Tack för att vi fått vara med på er resa.Kram till er och var rädda om varandra så ses vi snart i Sverige. Kraaaaaamar från er Eva Li.

2012-03-30 @ 16:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0