DJUPA FUNDERINGAR

av en anledning kom jag att tänka på tjocka människor denna morgon.
nu pratar jag människor i 200kg klassen...
uppenbarligen är de inte så pigga på att kila upp och ner i trappor.
de tar hissen.
och då tänker jag små hissar - typ max 6 personer eller 500kg.
tänker man då uppskattningsvis om man kan åka med eller inte...?

usch vad jag lät hemsk där, förlåt!

 

...drömde inatt nämligen att jag åkte en överlastad hiss som skenade iväg.
helt plötsligt var vi i ett tunnelbaneområde men knarkande krump dansare.
de sprang runt på väggar och skit med järnrör och jagade oss och stimmade.
ja, inte vet jag vad det är i alla piller jag fått i mig här...

...nu gick precis strömmen här och allt bara dog - känns tryggt :)

en helt vanlig uppdatering från en smått uttråkad mamma på sjukhuset.
det är nog sånt här som får en inlagd på psyket med tiden... :)


Kommentarer
Postat av: Bella

Ha ha! Brukar ja samma funderingar! Dessutom, jag väger 57 kilo. Tänk dem som väger 200 kilo, det är som om jag skulle gå omkring och bära på två av mig plus resväska!!! Kämpigt! (Alltså, jag tycker dina funderingar är helt normala!)

2012-11-04 @ 11:35:50
Postat av: Bella

Ha ha! Brukar ja samma funderingar! Dessutom, jag väger 57 kilo. Tänk dem som väger 200 kilo, det är som om jag skulle gå omkring och bära på två av mig plus resväska!!! Kämpigt! (Alltså, jag tycker dina funderingar är helt normala!)

2012-11-04 @ 11:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0