ENGELHOLMSGYMNASTERNA

som bekant går Nova på gymnastik på fredagar, eller var iaf meningen.
det var fem veckor sedan det startade, vilket innebär fem gånger.
två av de gångerna har varit inställd pga uppbokad sal till tävlingar och dylikt.
nu ska jag inte vara sån, men har jag inte lite rätt att tycka det är lite fel!?
40% hittills av hennes aktivitet, den hon längtar efter var dag, har fallit bort.
förhoppningsvis en dålig start men jag skickade ett artigt mail och ifrågasatte.
fått svar? nej.
men jag tänker varken göra bra reklam för det eller betala terminsavgift,
inte förrän jag fått bekräftat att det inte kommer fortsätta...
anmäla sig till en termin och betala fullt när man får ut 60% av det!?
nej tack, trots att det är Novas höjdpunkt i veckan att få gå på gympa.
så skärp er, Engelholmsgymnasterna, ha bättre planering i salen för era små.
det är de och deras föräldrar som är ert rykte och framtid!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skäms på er Engelholmsgymnasterna!! Har ni inte mer kunskap om hur barn fungerar än att ni gör på det här viset....
Skärpning!!

2013-02-15 @ 17:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0