MIN LILLA FLICKA


Kommentarer
Postat av: linn

D är så.jävla fel detta att hon ligger där och inte är hos er. Så fel.så d finns inte. Tänker så på er alla.tilda <3 kram

2013-01-06 @ 10:03:00
Postat av: Linda mamma till 3

Ohhhh underbara du underbara familjen Adbro. Läste om er i aftonladet och fann där din fina/sorgsna blogg. Har läst varenda ord från början till slut, med tusentals tårar rinnandes över mina kinder. Du skriver så fantastiskt fint, du har så fantastiskt fina barn och du verkar ha en underbar man. Själv har jag tre barn 7,5,1 och kärleken till sitt/sina barn är obeskrivlig, det ni har gått igenom gör ont i hela mig av att bara tänka tanken, att bara försöka sätta sig in i den situationen gör att jag får ont i magen och bara vill slå bort den tanken.Kommer fortsätta följa er, med glädje för framtiden. Krama om dina 3 och fortsätt skriv för det gör du så fantastiskt!!

2013-01-06 @ 22:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0