HUR??

"jag förstår" - gör du?!
hur i helvete är du funtad då människa? och kan du då förklara?
för jag var där och jag såg på.
känslorna jag tampas med var dag är så stora att det inte går.
och jag förstår inte. 
jag varken förstår eller förmår mig själv till acceptens.
och den där Gud kan du ju fetglömma att jag skulle tro på nu,
då måste han nog blivit en fyllekaja och fullkomligt tappat huvudet...
 
för nej, jag förstår inte.
jag har accepterat att hon är död,
det var ju det enda humana vi kunde ge våran dotter i det skedet.
och hur stora känslor och tankar ligger det inte i det då?
jag valde döden till mitt barn. det enda rätta.
hur kan sitt döda barn vara det enda rätta? hur?
 
så förklara för mig gärna, för jag tappade allt jag ägde och hade.
jag försvann den dagen och fick med mig både hjärta och hjärna.

Kommentarer
Postat av: linn

Nä inte ok ngnstans är d o kmr aldrig att vara. Tänker på er varje dag. Lilla tilda <3 lika hemskt fruktansvärt fortf. O förstår gör man inte. Kram <3

2013-03-19 @ 12:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0