6 JUNI - 6 JULI

för en månad sedan idag åkte jag in med droppande vatten.
en månad har jag varit ifrån min egen säng,
varit isolerad på sjukhus, spenderat 2 timmar i sommarvärmen,
träffat min barn 5 dygn, knappt träffat en enda vän,
endast ätit mat som värmts i micron eller från restaurang.
men jag har också blivit fyrbarnsmamma,
gett Nova Tilda och Milo världens finaste lillebror,
och framför allt så har jag fått påtvingad kvalitetstid.
tror inte många har sån intensiv tid med endast sitt barn,
och får möjligheten att lära känna sin bebis så djupt.
jag kan allt om vart andetag, varje liten rörelse han gör.
det är han och jag!

mamma-Olle mys

sömntutan 

vill bara äta upp honom

fast jag saknar Nova och Milo galet mycket,
och att få vara hemma och ha familjen samlad,
så njuter jag nu.
tänker tillbaka på tiden med Milo på Neo,
hur futtig den känns idag och vad jag saknar den.
en vacker dag blir barnen helt plötsligt inte bebisar längre...

så jag och Olle njuter av vår tid.


2185g väger liten nu v33+5.
halverar saltet nu och har nya prover på torsdag.
förhoppningen är att kunna ta ur koffeinet nästa vecka.
då önskas bra blodvärde och inga pulsdippar.
en dag i taget - med sikte på att komma hem, snart.

Kommentarer
Postat av: Lovenblad

Jag känner igen det du beskriver! (Igen 😁) Om man ändå kunde klona sig! Kram ❤️

2015-07-08 @ 00:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0