MINA BARN

hämtade barnen igår på förskolan.
skulle varit i måndags men höll på att tro milo fått vattkoppor
- falskt alarm och igår fick jag i alla fall hämtat dom.
år av tomma löften och ångest för tid ifrån barnen,
gjorde att jag fjäskade med lite nya utklädningskläder
 

tror ni lyckan var total?

med lite barn på avdelningen och uttråkad personal,
showade barnen (läs Nova) runt i alla utstyrslar.
älskar att barnen tycker om att klä ut sig och leka.

nu har jag precis lämnat kidsen på förskolan igen.
med bra planering i Skånetrafikens tider (läs inte)
så blev jag fast i Ängelholm en timme...
tänkte vara effektiv och leta kläder till Olle i rätt storlek
- med andra ord hittade jag inget.
50 funkar om det bara ska vara funktionellt,
men det ser ut som om han campar...
vill inte handla för mkt 44 för det går fort nu att bli stor.
men som tur är har vi ju de snälla ideella som syr,
och bistått med några heldressar som passar perfekt! 

fina dressen av Sophie, Henrik och Tekla.

Sophie var i huset igår av världens bästa anledning.
så innan de skulle hem kom hon och Henrik och sa hej.
en liten glimt av Olle fick de med.

två människor och en själ - du och jag
våra barn lever med dubbel änglavakt

Olle ska ta ur koffeinet idag, eller sista dosen idag.
sen ska han ha några dagar kvar med elektroder.
tanken är sen att få apnelarm till v35+0.
känner hur tiden är knapp för allt detta...
många steg nu att ta under en veckas tid,
vet inte riktigt om jag är redo...
kommer jag ens kunna slappna av?
kan jag lita på dig Olle att vi fixar detta nu?
Tilda och Milo började båda två denna process tidigare,
så nedtrappningen av övervakning skedde mer successivt.
och de doppade inte lika mycket så här nära inpå.
usch ja... :) mammanerver!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Emma! Jag har lite kläder i storlek 44 om du vill ha dom?

2015-07-08 @ 11:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0