SEGFISEN


liten fis är hängig idag.
dippar mycket i både syresättning och puls.
dessutom tappar han färg och behöver stimulans.
så om det är ett väntat "två steg fram och ett steg bak"
som man får räkna med så här små barn,
om det är något skit han dragit på sig,
om det är extra proteinet som stör magen så mycket,
eller vad fasen det är som spökar vet vi inte.

får hålla koll helt enkelt!
tog HB i morse bland annat och det var fint.
så tröttheten är inte relaterat till det.
odlingar tas var vecka men inte crp...

ja, vi får se...
andre sover som en stock här bredvid i alla fall.
Olle sover han också. på mig medan jag sonsar.

härliga tider såhär framåt natten...

klockan är ställd så jag kan pumpa inna var mål.
älskar nätterna med pump och sond...
men har tagit blodprov och annat idag,
så innan helgen bör jag veta om jag godkänns som donator.
då gör jag detta gladeligen för Olle och alla andra små.

god natt...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0